دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جانبازان در موکب آستان مقدس

حوزه/ ۱۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس که چند روزی در موکب آستان مقدس مستقر بودند به سمت کربلای معلا بدرقه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمود نژاد در این مراسم در سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران خاطرنشان ساخت: رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند حسین بن علی در عرش الهی شناخته تر است تا در زمین کما اینکه فرمودند “ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه” حسین علیه السلام چراغ پرفروز هدایت و کشتی نجات انسان هاست و جانبازان عزیز ما به این کشتی نجات بخش حسینی تمسک جسته اند و امیدواریم که ثمره عشق و ارادت شما به این شخصیت بزرگ اسلام بهشت باشد.

مدیر موکب آستان مقدس خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم(ص) در مورد آن حضرت فرمودند که شخصیت امام حسین را در آسمان ها بهتر از زمین می شناسند و ما امروز در خیمه همچین شخصیتی هستیم.

وی افزود: پیاده روی و مشی شما جانبازان گرامی در مسیر حسینی نتیحه اش بهشت است، شما عزیزان مهمان خانه حضرت معصومه سلام الله علیها هستید و خادمان حضرت دو افتخار کسب کردند، اول خدمت به زوار امام حسین علیه السلام و دوم خدمت به جانبازان عزیز و گرانقدر.

محمودنژاد در پایان این مراسم خاطرنشان ساخت: از طرف آیت الله سعیدی تولیت محترم آستان مقدس و همه خادمان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خیر مقدم و تشکر دارم از شما جانبازان سرافراز اسلام و امیدواریم که همه ما و شما مشمول شفاعت حضرت امام حسین علیه السلام قرار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha