سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه شمالغرب ارتش

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: در بعد خودکفایی مخصوصا در صنعت دفاعی، همه ما فرماندهان با افتخار امروز می گوییم که در صنعت دفاعی محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم و این ثمره مجاهدت و تربیت نیروهایی است که در رکاب ولی امرمسلمین جهان در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امروز امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه شمالغرب ارتش که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بنا به نص صریح قرآن پیامبران الهی صراط مستقیم هستند و در غیاب رسول خدا ائمه معصومین نماد عینی صراط مستقیم بودند و امروز در غیاب ائمه معصومین، ولایت فقیه به نیابت از امام زمان (عج) نماد عینی صراط مستقیم امت های مسلمان هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امروز جهاد تبیین یک رسالت عینی است و اینکه امروز می‌گوییم اهدنا الصراط المستقیم یعنی خدایا مارا پشت سر مولا و مقتدایمان ثابت قدم بفرما.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای عزیز به نگاه آرمانی آن امام بزرگوار تحقق بخشیده و نه تنها نظام تک قطبی در جهان را برنتابیده بلکه در مسیر اضمحلال آنها گام برداشته است.

وی ادامه داد: امروز در معادلاتی که قدرت‌های استکباری بر دولت ها و ملت ها تحمیل میکنند، جمهوری اسلامی اثر میگذارد، حرف خود را به کرسی می نشاند و معادلات را یا خنثی می‌کند و یا در جهت رضای خداوند آن را نفع مردم هدایت می‌کند.

امیر حیدری گفت: اقتدار کنونی کشور نتیجه فداکاری و خون فشانی شهدای ما و در وهله بعد خستگی ناپذیری نیروهای مسلح کشور است؛ این نیروهای مسلح کشورمان هستند که هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکستند و به دنیا اثبات کردند که آمریکا دارای یک هیمنه پوشالی است.

وی اضافه کرد: کما اینکه دیدید پایگاه عین الاسد را موشکباران کردیم، آمریکایی ها را از خلیج فارس به فضل خدا بیرون کردیم و پهپادهای متجاوز آمریکایی را با جرأت مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقاومت ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: با افتخار می گوییم که در صنعت دفاعی امروز محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم و این ثمره مجاهدت و تربیت نیروهایی است که در رکاب ولی امرمسلمین جهان در حال جهاد هستند.

وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند در صنعت دفاعی محتاج هیچ کشوری در جهان نیستیم که این ثمره مجاهدت و تربیت نیروهایی است که در رکاب ولی امرمسلمین جهان در حال جهاد هستند. که نمونه ای از این نیروها برادر گرامی مجاهد انقلابی و ولایتمدار امیر حاجیلو است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha