دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پانزدهمین مرحله از طرح قربانی مشارکتی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانوارهای نیازمند خبر داد.

کریم لایقی اصل مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار حوزه در یاسوج از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گوسفندی در راستای کمک های مومنانه خبر داد و گفت: پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی ماه صفر به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده تا میان عزتمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود.

وی افزود: این بسته های معیشتی در اوزان ۱.۵ کیلویی بین ۵۰ کانون فرهنگی هنری در پنج شهرستان‌ دهدشت، لنده ، بهمئی، دیشموک و چرام توزیع می شود.

پانزدهمین مرحله طرح قربانی مشارکتی مؤسسه حضرت خدیجه(س) به کهگیلویه و بویراحمد رسید

وی با تأکید بر اینکه این بسته های معیشتی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) و خیران برنامه تلویزیونی سمت خداست اظهار کرد: با مشارکت کانون های فرهنگی و هنر مساجد، کار شناسایی خانوارهای عزتمند در دستور کار قرار گرفت که پس از شناسایی و ثبت در سامانه مربوطه بین آنها توزیع می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۱۷هزار خانوار از این نعمت برخورد شدند افزود:ارزش ریالی هر بسته ۶۰۰ هزار تومان می باشد که سرجمع برای این دوره ۷۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha