سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به هجمه دشمن به ساحت مقدس قرآن کریم، سعی شده است برنامه های هفته وحدت از جمله کرسی های تلاوت، تفسیر آیات مرتبط با هفته وحدت و پاسخ به شبهات قرآنی نسل جوان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته وحدت ظهر امروز با حضور مدیران استانی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این جلسه بیان کرد: در هفته وحدت با همراهی نهادها و سازمان ها به ویژه مرکز علوم اسلامی استان بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص برنامه ریزی شده و به فضل الهی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به هجمه دشمن به ساحت مقدس قرآن کریم، سعی شده است برنامه های از جمله کرسی های تلاوت، تفسیر آیات مرتبط با هفته وحدت و پاسخ به شبهات قرآنی نسل جوان برگزار شود.

وی ادامه داد: عطر افشانی قبور مطهر شهدای شیعه و اهل سنت روز پنجشنبه ۱۳مهر، برگزاری مراسم جشن محوری میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) دوشنبه ۱۰مهر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ساحل بوشهر از دیگر برنامه های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha