سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1108745
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سردار مجیدی

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه شهدا بهترین الگو برای بشریت هستند، گفت: شهدای ما برای اعتلای کلمه الله تمام هستی خود را فدا کردند و امروز وظیفه ماست که استمرار بخش راه آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه در این هفته باید نسبت به تبیین ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان ایران اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: نسل امروز باید با رشادت‌ها و شهامت‌های فرزندان وطن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه تقابل حق و باطل در طول تاریخ همیشگی است، یادآور شد: باید گفت خوشا به حال آنانی که در جانب حق ایستاده‌اند و با اهدای جان و مال، ماندگاری واقعی را برای خود به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در مهرماه امسال، گفت: استان همدان به خود می‌بالد که ۸ هزار شهید را در مسیر حق و حقیقت تقدیم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا بهترین الگو برای بشریت هستند، اظهار کرد: شهدای ما برای اعتلای کلمه الله تمام هستی خود را فدا کردند و امروز وظیفه ماست که استمرار بخش راه آنها باشیم.

سردار مجیدی افزود: امروز به همت جوانان این آب و خاک اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به حدی رسیده که دشمنان حتی جرأت کوچکترین اقدامی علیه کشور را ندارند.

وی با بیان اینکه هر زمان نیروهای نظامی و دیپلماسی همراهی بیشتری با هم داشتند، قدرت جمهوری اسلامی نیز بیشتر بوده، یادآور شد: اگر امروز می‌بینیم که رئیس جمهور مقتدرانه حرف خود را در جهان می‌زند، نتیجه این هم‌افزایی و همدلی‌ها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی خود توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان که میلیاردها دلار برای آن تلاش کردند را خنثی‌ می‌کنند، خاطرنشان کرد: نکاتی که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان فرمودند، به زیبایی نقشه دشمنان برای تشکیل گروه‌های بحران را افشا کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha