دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی، امام جمعه صیدون

امام جمعه صیدون استان خوزستان گفت: دفاع مقدس برای مسئولین و مردم می تواند گنجینه ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش رو باشد.

حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی، امام جمعه شهرستان صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، ۳۱ شهریورماه سالروز آغازجنگ هشت سال که توسط رژیم بعثی بر ایران اسلامی تحمیل شده است و آغاز دفاع مقدس که یادآور حماسه ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای عزیز بوده را به حماسه سازان تبریک گفت.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با اتکای به خداوند تبارک و تعالی و رهبری داعیانه امام خمینی(ره) هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکستند.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: دفاع مقدس یک معجزه الهی بوده است که رزمندگان اسلام با الطاف و خفیه الهی و توسل به اهل بیت علیهم السلام بر رژیم بعث عراق و پشتیبانان غربی و شرقی در رأس آنها استکبار جهانی بر دشمن پیروز شدند.

امام جمعه شهرستان صیدون عنوان کرد: پشتیبان رزمندگان در دفاع مقدس خداوند متعال و رهنمودها و رهبری پیامبرگونه امام(ره) وروحیه معنوی و الهی جوانان این ملت که در سنگرها داشته اند جنگ را به نفع ما تمام کرد و پیروزی از آن ملت ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای مسئولین و مردم می تواند گنجینه ای نا تمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش رو باشد.

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: حضور مقتدرانه نماینده مردم ایران رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع سازمان ملل باعث عزت و غرور این سرزمین اسلامی شده است که با اقتدار از حقوق حقه ملت شریف ایران با شجاعت کامل ایراد سخن و دفاع کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha