چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1109595
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کارخانه سیمان دورود

امام جمعه دورود گفت: شرکت سیمان شهرستان دورود با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ۶۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه دورود، امروز در برگزاری یادواره ۶۱ شهید شرکت سیمان شهرستان دورود با اشاره به اینکه کارخانه سیمان ۶۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: در دوران دفاع مقدس بهترین درس تربیتی برای بشر ارائه شد و می توان گفت دوران دفاع مقدس دورانی تربیت ساز بود.

وی با اشاره به اینکه انسانیت، ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی های بارز شهدا بود افزود: شهدا با لبیک به ندای امام راحل(ره) در جبهه های جنگ حضور یافته و از آب و خاک این میهن دفاع کردند.

امام‌جمعه دورود با بیان اینکه دفاع مقدس نظام ما را نگه داشته است، خاطر نشان کرد: ادامه راه شهدا لازمه حفظ نظام و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام محمد قائدرحمتی اظهار داشت: باید از شهدا درس گرفت و در عرصه های مختلف با الگو گیری از شهدا نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه امروز نوع مبارزه و خاکریزها تغییر کرده است، گفت: خاکریز ما فرهنگ، اقتصاد و تولید است و باید متناسب با موقعیتی که در آن قرار داریم در مقابله با دشمن بایستیم.
امام جمعه دورود بیان کرد: راه و رمز موافقیت ما و رسیدن به قله های کمال و پیروزی پیروی و الهام گرفتن از خلوص، ازخودگذشتی و ایثار شهدا است.

حجت الاسلام قائدرحمتی در پایان با بیان اینکه امروز ما باید مولفه های اجتماعی و ارزش های انقلابی جوانان دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم،گفت: باید با الگو گیری از سیره و منش شهدا در عرصه های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی نقش آفرینی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha