دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام مهدی نیا بر لزوم خودسازی و برقراری ارتباطی پیوسته و مستمر با شهدا تأکید کرد و این ارتباط با شهدا را بهترین راه برای عبور از مشکلات عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه امروز در آیین گرامیداشت روز سرباز در حسینیه سپاه میانه با بیان ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان انسان‌هایی رشد یافته بودند که از همه هستی‌شان در راه و اسلام و انقلاب، گذشته و ماه‌ها به دور از خانه و خانواده در بابر دشمنان ایستادگی می‌کردند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر رشد علمی، مهارتی و معرفتی، کلاس ها و دوره های متنوع در طول خدمت سربازی را بستری برای رسیدن به این رشد و تعالی دانست.

حجت الاسلام مهدی نیا بر لزوم خودسازی و برقراری ارتباطی پیوسته و مستمر با شهدا تاکید کرد و این ارتباط با شهدا را بهترین راه برای عبور از مشکلات عنوان کرد.

رسول قربانی یکی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در جمع سربازان با بیان خاطراتی از تلخی‌ها و شیرینی ‌های جبهه‌های جنگ و با تشریح علل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمن اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس، سربازانی غیور، شجاع، گوش به فرمان ولایت بوده و هر لحظه آماده جان‌فشانی برای اسلام و انقلاب بودند.

قربانی افزود: آنها واقعیت قرآن و احادیث معصومین علیهم‌السلام را با جان و دل درک کرده و در نیل به شهادت بر همدیگر سبقت می گرفتند.

وی متذکر شد: ما در دفاع مقدس با افتخار تمام و بدون اینکه وجبی از خاکمان را از دست بدهیم بر دشمن پیروز شدیم ولی باید مراقب باشیم که آنها نخوابیده و دست از هیچ توطئه‌ای برخواهند داشت و حتی برای مدل مو و لباس جوانان ما، برنامه و نقشه‌ها دارند و باید با بصیرت و آگاهی در برابر آنان و نقشه‌هایشان بایستیم.

آیین گرامیداشت روز سرباز با شرکت جمعی از سربازان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و در پایان، سربازان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha