پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1111129
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
ظط

حوزه / پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی«هل اتی» با معرفی نفرات برتر در خانه تاریخی طباطبایی های کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی«هل اتی» با معرفی نفرات برتر در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و رشته ثلث در خانه تاریخی طباطبایی های کاشان به کار خود پایان داد.

این رویداد به دبیری احمد خوش‌حساب با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد و در پایان با رای هیئت داوران نفرات برتر در هر رشته معرفی و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

از میان ۱۰۲ اثر ارسالی از شهرهای مختلف ایران، با رای هیئت داوران متشکل از علی اشرف صندوق‌آبادی، میرحیدر موسوی و سعید کاظمی در رشته نستعلیق، حامد فقیهی و مصطفی عابدینی هر دو از قم به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و جایزه نفر سوم به صورت مشترک به مهران قاسمی از کرمان و حکیمیه پوریزدان‌پرست از قم اختصاص یافت.

در رشته خط شکسته با رای میثم سلطانی و احمدخوش حساب، جایزه نفر اول به زهرا عظیمی از اراک و جایزه دوم به صورت مشترک به مجتبی رحم‌دار از فسا و مهدی حاتمی از الیگودرز رسید و ایمان وکیلی از اصفهان و مهران رحیمی از تبریز نیز به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین بر اساس رای احمد عبدالرضایی و علی رضائیان از داوران رشته خط نسخ و ثلث به ترتیب سحر فرید از قم، علیرضا یوسفی از کاشان و امیر پژمان از استهبان به عنوان نفرات اول تا سوم رشته نسخ معرفی شدند و مجید جدیدی از اراک، سعید رابحی از اهواز و ستار ولی‌نژاد از خرم آباد رتبه‌های اول تا سوم رشته ثلث را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha