دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طز

امام جمعه کاشان با بیان این که پلیس زمینه ساز دولت مهدوی باشد، برلزوم برخورد خوب و محبت آمیز با ارباب رجوع تأکید و تصریح کرد: مردم از پلیس هم اقتدار می خواهند هم خوش اخلاقی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان کاشان ضمن قدردانی از خدمات دلاور مردان پلیس، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی در راستای حفظ امنیت جامعه و آرامش مردم هستیم.

امام جمعه کاشان به ارزش بالای خدمتگزاری پلیس از دیدگاه آیات و روایات اشاره و تصریح کرد: نیروهای پلیس برای عبور از لغزش ها و خطرات احتمالی باید انس خودشان را با خدا و اهل بیت (ع) افزایش دهند. یکی از راههای تقویت ایمان و رسیدن به مقامات بالا خواندن نماز اول وقت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: به دلیل اینکه فعالیت کارکنان عزیز پلیس، همراه اضطراب، نگرانی و خطر است، لذا برای آرامش باید ارتباط خودشان را با امام زمان (عج) بیشتر کنند.

امام جمعه کاشان با بیان این که پلیس زمینه ساز دولت مهدوی باشد، برلزوم برخورد خوب و محبت آمیز با ارباب رجوع تأکید و تصریح کرد: مردم از پلیس هم اقتدار می خواهند هم خوش اخلاقی.

امام جمعه کاشان در پایان بر لزوم ارتقای کیفی نیروهای انتظامی تأکید کرد.

در ابتدای این دیدار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شش ماه گذشته، اظهار داشت: طی شش ماه گذشته از ۱۳۱ هزار و ۹۸۴ مورد تماس مردمی (روزانه ۲۹۴مورد) با فوریت های پلیسی کاشان ۵۳ هزار و ۸۶۴ مورد از این تماس ها عملیاتی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان، از افزایش ۱۳درصدی برخورد با اراذل و اوباش نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: در برخورد با باندهای فساد نیز با افزایش ۵۷ درصدی مواجه بوده ایم ضمن اینکه ۲۵۷ مورد اماکنی که حجاب و عفاف را رعایت نکردند طی شش ماه گذشته پلمپ شدند.

سرهنگ کاکاوند، نیز از صدور و تمدید ۲۹ هزار و ۲۵۰ گذرنامه در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: حدود ۷ هزار ۳۰۹ گذرنامه زیارتی نیز در این ایام صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به رشد ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر طی شش ماه گذشته در کاشان اشاره کرد و گفت: در جمع آوری خرده فروشان و برخورد با معتادین متجاهر نیز با افزایش ۱۶درصدی روبرو بوده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha