جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سرهنگ خضر فقیه

حوزه/ مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خواستار تبیین سند تحول قضایی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ظهر امروز در نشستی با حضور اعضای این مجمع و رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر اهمیت توجه به سند تحول قضایی، اظهار داشت: سند تحول قضایی در جامعه بایستی تبیین شود.

سرهنگ فقیه در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به نقش قوه قضائیه در کشور، افزود: قوه قضاییه در راستای تحقق و پابرجا نگه داشتن حق در کشور، مهمترین وظیفه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به عناوینی از سیاست‌های اصلی نظام، اظهار کرد: بهداشت و درمان، مسکن، فضای مجازی و ازدواج از مهم‌ترین عناوینی هستند که اگر یک کشور از آنها برخوردار باشد، آرامش به همراه کاهش جرائم در آن حکم‌فرما می‌شود.

سرهنگ فقیه، تبیین سند تحول قضایی در جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امید است با اجرای شایسته این سند در سایه الطاف و عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) موجب احقاق بیش از پیش حقوق مردم و استقرار حداکثری عدالت در جامعه شود.

مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به برخی تحولات قضایی در استان، گفت: انتقال پرونده‌های تصادفات و توقیف پلاک به شورای حل اختلاف، اجرای سیاست مردم مداری در دادگستری و ورود فعال دادستان‌ها در بحث حقوق عامه برخی از تحولات قضایی در استان بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha