یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قم از نظر پاکیزگی محیط باید در کشور سرآمد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی امروز در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم، اظهار کرد: در پروژه منوریل قم باید تلاش شود سرمایه‌گذاری بی‌حاصلی مجدد انجام نشود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه باید به «ما می‌توانیم» اعتقاد داشته باشیم، مطرح کرد: هر کار بزرگ، دشوار و به ظاهر دست نیافتنی با اراده تسلیم خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه جایگاه قم بسیار خاص و ویژه است، عنوان کرد: قم در کشور به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می‌شود و معنای مذهبی بودن نیز این نیست که اقتصادی، صنعتی، تجاری و ... نباشد.

وی با اشاره به اینکه صنعت، اقتصاد و تجارت قم باید با پیوست مذهبی باشد، مطرح کرد: پیشنهاد داریم در تمام ورودی‌های قم آیه « بَلْدَةٌ طَیِّبَةٌ وَرَبٌّ غَفُورٌ» با خطی درشت و زیبا نوشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه قم در کشور باید به عنوان پاکیزه‌ترین شهر شناخته شود، خاطرنشان کرد: قم از نظر پاکیزگی محیط باید در کشور سرآمد باشد.

وی با اشاره به اینکه پاکیزگی یکی از نمادهای شهر مذهبی است، تصریح کرد: المان‌ها و نمادهای مذهبی پیام‌های بسیاری برای مخاطبین دارند که باید به آن توجه شود.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه یکی دیگر از نمادهای شهر مذهبی نظم و خدمت است، یادآور شد: باید خدمت‌رسانی به مردم در تمام ابعاد دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه در موضوع عفاف و حجاب مسئله مد بسیار مدنظر است، بیان کرد: باید یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید چادر مشکی در قم باشد و تولید آن با کیفیت بالا و ظاهری زیبا انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: قم به عنوان یک شهر مذهبی باید کانون چاپ و نشر و تولید محصولاتی مانند چادر نماز، سجاده، مهر و ... باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha