دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشاور استاندار فارس در امور روحانیت

حوزه/ مشاور استاندار فارس در امور روحانیت از شناخته شدن دفتر امور روحانیت فارس جزو برترین های کشور خبرداد.

حجت الاسلام سید محسن فاطمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه دفتر امور روحانیت در استانداری فارس اظهار کرد: یکی از فعالیت های این مجموعه دیدار های هفتگی است که در راستای برطرف کردن مشکلات مبلغین، روحانیون در مناطق محروم برگزار می شود.

وی در ادامه دیدار هفتگی با ائمه جمعه و اهل سنت را از جمله دیگر برنامه های دفتر امور روحانیت در استانداری فارس برشمرد و اضافه کرد: سفرهای شهرستانی و برپایی میز خدمت برای طلاب و روحانیون نیز در سفر های شهرستانی انجام می شود.

مشاور استاندار در امور روحانیت فارس عنوان کرد: برگزاری چندین همایش خود اشتغالی برای طلاب خواهر و برادر، همچنین صدور ۷۰۰ دستور نامه، تشکیل ۱۱۰ جلسه رسمی و غیر رسمی با نهادهای حوزوی و راه اندازی دفتر روحانیت پس از ده سال در استانداری فارس از دیگر فعالیت ها است.

حجت الاسلام فاطمی تشکیل شورای راهبردی، برگزاری جلسات اخلاق ماهانه برای مدیران با حضور اساتید حوزه، موافقت مجوز تجاری برای مساجد و حوزه ها، پیگیری وام های خود اشتغالی را از جمله دیگر فعالیت ها دانست

وی در پایان عنوان کرد: دفتر امور روحانیت استانداری فارس در کشور جزو برترین دفترها شناخته شده است که این امر نشان از پیگیری ها و اجرای برنامه های متنوع دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بماند IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام بنده ازطلاب مبلغ برتر،نخبه،موفق و....هستم ولی شماحتی نتوانستید برای بنده یک ملاقات بارئیس جمهورهم بگیرید.