جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
راهیان پیشرفت

حوزه/ مسئول بسیج رسانه استان بوشهر از اعزام اصحاب رسانه استان به اردوی راهیان پیشرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد مسئول بسیج رسانه استان بوشهر شامگاه یکشنبه در نشست با جمعی از مدیران رسانه استان بوشهر با اشاره به عملیات طوفان الأقصی توسط مقاومت در اراضی اشغالی اظهار داشت: طوفان الاقصی پاسخی به ۷۰ سال تهاجم و جنایت رژیم صهیونیستی بود.

وی بیان داشت: این عملیات نشان داد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است و از انسجام خوبی برخوردار نیست. رژیم صهیونیستی از لحاظ اطلاعاتی و نظامی شکست غیرقابل جبران خورده و به دنبال مظلوم نمایی بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان این اسرائیل در ابتدا به دنبال شیعه گرایی و ایرانی لیزه کردن این عملیات بود گفت: این عملیات پاسخی به سران اسرائیل بود و نشان داد که این رژیم کودک کش در دفاع از مردم خود هم ناتوان است.

وی با بیان اینکه بستن آب و قطع برق یک جنایت دیگر است که رژیم صهیونیستی انجام داد تصریح کرد: آنها مردم فلسطین را از سایر خدمات همچون دارو و سوخت محروم کردند.

رضایی نژاد با اشاره به پیشرفت مقاومت در فلسطین اظهار کرد: نوآوری فلسطینیان در این جنگ بسیار ملموس بود که از سنگ به پرتاب موشک رسیدند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در ادامه از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت خبر داد و افزود: علاقه مندان رسانه ای می توانند جهت نام نویسی برای شرکت در این اردوی نیم روزه به منظور بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) تا روز سه شنبه تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

رضایی نژاد زمان بازدید را دوم آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha