سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه / مسئول نمایند گی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز قزوین با حضور در منزل شهید نصرت‌الله حاجی آبادی از فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی امروز به همراه فرمانده سپاه شهرستان البرز با حضور در منزل شهید نصرت الله حاجی آبادی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و ملت ایران در طول انقلاب نشان داده‌اند همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها تهدیدات را خنثی کردند و هیمنه پوشالی دشمنان را شکستند و امروز جهان اسلام به برکت خون شهدا به میدان بزرگ جهاد و مقابله همه جانبه با استکبار و استعمار جهانی تبدیل شده است.

عدالتی ادامه داد: شهدا احیا کنندگان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه هستند و ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در مقابل با هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیر بار هیچ حرف زوری نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: امروز با افتخار خدمت خانواده‌های معظم شهدا رسیده و خاضعانه در برابر عظمت، وقار و صبوری این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آورم.

عدالتی بیان کرد: حضور در محضر پدر و مادر گرامی شهدا و خانواده های معزز شهدا، یک توفیق الهی است .
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha