یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به کشورهای منطقه که دل به دوستی و پشتیبانی اسرائیل غاصب بسته‌اند، گفت: صهیونیست‌ها که برای ایجاد امنیت خود درمانده اند، چگونه خواهند توانست امنیت دیگران را تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء پیش از ظهر امروز، در اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسجد مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، شهر کرمانشاه، برگزار شد، اظهار داشت: در دفاع از مظلومیت فلسطین، اجتماع کردیم تا پیام خود را به گوش جهانیان برسانیم.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان جمله مشهور، «المُلکَ یَبقَی مَعَ الکُفرِ وَ لا یَبقَی مَعَ الظُّلمِ» در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: ظلمی بالاتر از این که سقف را روی سر ساکنان آن به صورت دسته جمعی خراب می‌کنند وجود ندارد.

وی با یادآوری این نکته که امام راحل، در آغاز نهضت خونبار اسلامی، متذکر خطر اسرائیل غاصب شدند، یادآور شد: ما آن زمان فهم دقیقی از رژیم اشغالگر قدس نداشتیم، تا اینکه حضرت امام(ره)، تعبیرات را روز به روز بیان می‌کردند و این اواخر فرمودند، اسرائیل غده سرطانی است.

آیت الله علماء با اشاره به کلام پیر جماران که فرمودند اگر مسلمین مجتمع بودند «هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند، او را سیل می‌برد.»، خاطرنشان کرد: امام(ره)، با بیان این مطلب اُبهت رژیم صهیونیستی را پایین آورد و با زبان ساده، اما پر محتوا، با مردم دنیا سخن گفت.

وی تحلیل‌های صورت گرفته در چند روز اخیر راجع به شکست اسرائیل در «عملیات طوفان الاقصی»، را ناکافی دانست و اظهار کرد: رهبری حکیم و فرزانه، عنایت خاصی بر روی جمله «ترمیم» داشتند که یعنی در تاریخ ثبت و ضبط شد.

وی تصریح کرد: موظفیم هم خودمان مسائل روز را بفهمیم و هم برای آیندگان تبیین کنیم.

وی خطاب به کشورهای منطقه که دل به دوستی و پشتیبانی اسرائیل غاصب بسته‌اند، یادآور شد: صهیونیست‌ها که برای ایجاد امنیت خود درمانده اند، چگونه خواهند توانست امنیت دیگران را تأمین کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha