چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه/ جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان این که جبهه مقاومت امروز به یک درختی تنومند تبدیل شده است گفت: پس از پیروزی های فراوان و شکست داعش، امروز شاهد شکست غده سرطانی به نام اسرائیل هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شیخ عبدالله الصالح در نشست کتائب حزب الله عراق در ایران که با حضور جمعی از فعالان جبهه مقاومت با موضوع نوید پیروزی در دفتر فرهنگی کتائب در قم برگزار شد با بیان این که جبهه مقاومت امروز به یک درختی تنومند تبدیل شده است گفت: پس از پیروزی های فراوان و شکست داعش، امروز شاهد شکست غده سرطانی به نام اسرائیل هستیم.


وی با بیان این که ایران اسلامی در ابتدای انقلاب با تمام سختی ها و رشادت های که جوانان غیور در دفاع از میهن اسلامی از خود نشان دادن افزود: امروز شاهد پیشرفت در تمام عرصه ها و زمینه های مختلف هستیم و ایران اسلامی الهام بخش روحیه جهادی و استکبار ستیزی به تمام دنیا تبدیل شده است.


جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین اظهار داشت: در طول تاریخ خیانت های فراوانی از سوی حکام عرب به مردم مظلوم فلسطین شده است و تمام پادشاهان عرب به اسم قضیه فلسطین بر مسند حکومت تکیه می زنند و پس از به قدرت رسیدن فلسطینیان را فراموش می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha