جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بیمارستان غزه

حوزه/اداره کل تبلیغات اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان استان یزدآمده است: سکوت جامعه بین الملل در این حوادث، نشانگر همدستی آنها با این رژیم در آغشته شدن به خون هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان استان یزد در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/۶۰)
آری اگر کسی، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم کننده را) عقوبت کند، و پس از آن (باز هم) بر او ستم شود، خدا بی گمان وی را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده ای آمرزگار است.

اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در چند روز اخیر بالاخص اقدام دیشب که حمله به بیمارستان غزه بود، اوج خباثت این رژیم آدم کش را نشان داد.

سکوت جامعه بین الملل در این حوادث، نشانگر همدستی آنها با این رژیم در آغشته شدن به خون هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین می باشد.

جنایت بیش از هفتاد ساله رژیم صهیونیستی علیه این ملت مظلوم در زمان های مختلف اعم از تحریم غذا، دارو، برق و آب، غزه را به زندانی روباز برای آنها تبدیل کرده است.

مقصر جلوه دادن فلسطین، بمباران بی‌سابقه مناطق مسکونی، اخراج اجباری از محل سکونت‌ و بمباران همان مناطقی که پیشتر منطقه امن اعلام شده، مقدمه‌ای برای پاکسازی نسلی است.

بی شک وظیفه کنونی جامعه اسلامی بالاخص کشورهای عربی، حمایت از جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی و اقدام عملی علیه جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی می باشد.
اتحاد ملت های مسلمان در این جریان، سرآغاز شکست هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب است؛ همان طور که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) اگر مسلمین مجتمع بودند یک سطل آب به اسرائیل می ریختند؛ او را سیل می برد.

اداره کل تبلیغات اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان استان یزد همانند مردم شهیدپرور دارالعباده و دارالعلم یزد، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و از همه دولتهای عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که در برابر این جنایات هولناک، سکوت و مصلحت را کنار گذاشته و حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)
بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha