پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ انجمن علمی ادیان و مذاهب در محکومیت حمله موشکی و عامدانه رژیم صهیونیستی کودک‌کش به «بیمارستان المعمدانی غزه» اقدام به صدور بیانیه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،بیانیه انجمن علمی ادیان و مذاهب در محکومیت کشتار غیر نظامیان متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درد جانسوز و غم جان کاه حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان بشریت و پیروان همه ادیان و مذاهب را لرزاند و قلب آنها را جریحه دار کرد. این جنایت نشان داد که رژیم غاصب و خونریز صهیونیستی به هیچ قاعده اخلاقی و دینی و هیچ معاهده بین المللی پایبند نیست.
البته دردناک تر از این جنایت، سکوت مجامع بین المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری است که هیچ اقدام عملی در برابر این جنایات انجام نمی دهند.
این کارزار عظیم حق و باطل به فضل الهی نقطه عطفی در قیام و جهاد امت اسلام و پیشرفت محور مقاومت فلسطین و شتاب به سوی قله‌های فتح و پیروزی بر غاصبان و مستکبران خواهد بود.
انجمن ادیان و مذاهب حوزه های علمیه ضمن یادآوری وظیفه قانونی و انسانی نهادهای حقوق بشری در دفاع عاجل از حقوق مردم مظلوم فلسطین، از پیروان همه ادیان به ویژه مسلمانان جهان می¬خواهد تا نسبت به این جنایات ساکت ننشینند و فریاد اعتراض خود را بر سران دولت¬های خود جهت قطع هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی و حمایت از این رژیم سفاک، رساتر از همیشه بر آورند.
بدون شک سکوت افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان در برابر این جنایت ها خشم و عذاب خداوند متعال را موجب خواهد شد و چنانچه در قرآن شریف آمده است که:
إنّا من المجرمین منتقمون (سجده:۲۲)
و
فاصبر إنّ وعداللّه حق (غافر:۷۷، روم:۶۰)
پیروزی مقاومت مردم مظلوم فلسطین و شکست مستکبران و صهیونیسم را از خداوند متعال خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha