دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/امام‌ جمعه بروجرد با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست، گفت: رژیم جعلی صهیونیست با یورش به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مسکونی، کودکان بی‌گناه و زنان بی‌دفاع را به‌شهادت می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با محکوم کردن حملات وحشیانه و بی‌رحمانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی با اخلاص و شجاعت با انجام عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل را به نابودی نزدیک‌تر کردند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست، افزود: رژیم جعلی صهیونیست با یورش به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مسکونی، کودکان بی‌گناه و زنان بی‌دفاع را به‌شهادت می‌رسانند.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه رزمندگان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی دست به اقدامی بزرگ زدند، گفت: بدون شک مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت پیروز میدان هستند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تأکید بر انتخاباتی برگزاری انتخاباتی پرشور و انقلابی، خاطرنشان کرد: مردم باید افراد مومن، متخصص، انقلابی و جهادی را به مجلس راهی کنند تا شاهد مجلسی قوی، مقتدر و انقلابی باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی برای شناسایی قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، یادآور شد: اقدام به‌موقع نیروی انتظامی موجب شد تا دشمنان سکوت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha