دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه طارم با تاکید بر اینکه سربازان حاج قاسم آماده اعزام به غزه هستند، گفت: رژیم منحوس اسرائیل باید دست از کشتار مسلمانان بی‌دفاع بردارد و آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری امام جمعه طارم در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: رژیم منحوس اسرائیل باید دست از کشتار مسلمانان بی‌دفاع بردارد و آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است.

وی با بیان آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است که جنایات وحشیانه‌ای بر علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست با چراغ سبز، حمایت و هدایت اصلی آمریکا صورت گرفته است.

منصوری افزود: حملات مکرر رژیم صهیونیست از جمله بمباران بیمارستان المعمدانی، مساجد، امدادگران و مدارس اقدامات خلاف قانون بین‌الملل و شورای امنیت است چرا که لباس پزشک، پرستار و کارمند بیمارستان که سفید رنگ است نشانه صلح می‌باشد.

امام جمعه طارم عنوان کرد: متاسفانه برخی کشورها اسلامی در این مورد نقش ظاهری را بازی می‌کنند. امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرماید: همیشه با ظالمان و ستمگران در ستیز باشید و همیشه حامی مظلومین عالم باشید.

منصوری ابراز کرد: سفر رئیس جمهور آمریکا و سایر مقامات این کشور و نخست وزیر انگلیس به اسرائیل نمونه‌ای از حمایت ظالم از ظلم است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان چند نکته کلیدی و راهبردی درباره جنگ اخیر غزه بیان داشتند.

امام جمعه طارم ضمن تشکر و قدردانی از مردم همیشه در صحنه که خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش ابراز کردند، گفت: سربازان حاج قاسم در همه جای دنیا آماده اعزام به فلسطین هستند تا زودتر اسرائیل را نابود کنند.

وی تاکید کرد: اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و هیچ کس دیگر جلودار آن‌ها نخواهد بود.

امام جمعه طارم عنوان کرد: تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و اینکه حضرت عبدالعظیم ستاره ای درخشان است و شفاعت حضرت معصومه (س) به بیان مبارک امام صادق (ع) به وسعت تاریخ تشیع و جغرافیای شیعیان است.

وی گفت: ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و کارمندان عزیز که به اندازه وسع و توان خودشان کار می‌کنند و زحمت می‌کشند اما مطالبات و درخواست‌هایی از طرف مردم وجود دارد که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

امام جمعه طارم ابراز کرد: بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر امامزاده جعفر (ع) که مردم بیشتر پیگیر هستند از جمله مطالبات است.

منصوری تاکید کرد: موضوع دیگر میدان حاج قاسم سلیمانی و میدان زیتون است باید داخل میدان گل کاری شود، چون ورودی شهر است؛ انتظار داریم مطالبات ذکر شده توسط ادارات مربوطه با همکاری و همراهی مردم شریف پیگیری شود.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از اهداف شوم دشمن بحث مساجد و حجاب است که تبلیغات منفی بسیار در این موارد شده است که مساجد خالی و حجاب و عفاف از زنان برداشته شود. مسجد تنها مرکز تربیت مومنان است که مشتری این مومنان خداوند رحمان و رحیم است و حجاب عامل تکریم، شخصیت و امنیت زن در جامعه است.

امام جمعه طارم عنوان کرد: در سایه حجاب است که زن و مرد مسلمان امنیت پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: همانطور که دولت محترم در سیاست خارجی و روابط بین المللی بن بستها را شکسته امیدواریم در داخل کشور نیز در بحث کنترل تورم و گرانی هم بن بست‌ها را بشکند و مشکل اصلی مردم و خانواده‌ها که تورم و گرانی است، حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha