چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کلاس

حوزه/ فراخوان ثبت‌نام درس خارج حجاب و نظر از سوی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا(س) ویژه بانوان طلبه سطح چهار و سطوح عالی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم تاجیک از آغاز ثبت ‌نام درس خارج حجاب و نظر بانو گل‌گیری ویژه اساتید و بانوان طلبه سطح چهار و سطوح عالی خبر داد و عنوان کرد: دوره‌های فوق تخصصی با هدف بررسی رویکردهای فقهی در عصر تحولات فرهنگی و اجتماعی و بروز مسائل نوین، برگزار می‌شود و درس خارج «حجاب و نظر» از جمله این آموزش‌ها با راهبری استاد بانو گل‌گیری است.

وی با بیان اینکه صرفا اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب سطح چهار و سطوح عالی امکان بهره‌برداری از این فرصت ارزشمند و حضور در درس خارج بانو گل‌گیری را دارند، گفت: دوره اول این درس به مدت ۴ ماه و به صورت مجازی در روزهای سه‌شنبه‌ ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

رئیس حوزه آزاد جامعه‌الزهرا(س) یادآور شد: علاقه‌ مندان جهت شرکت در این درس خارج می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به درس خارج و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha