یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ساوه

حوزه/ دبیر کانون نور الثقلین ریحانة الرسول(س) ساوه، گفت: یهودیان با ادعای واهی برتری قوم خود نسبت به دیگران، مرتکب جنایات وحشیانه و غیر انسانی شده‌اند و لذا امروز شاهدیم خشم و فریاد انسانیت در سراسر دنیا علیه ظلم و استکبار ظالمانه رژیم صهیونیستی بلند شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت دبیر کانون نورالثقلین موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) صبح امروز محفل انس با قرآن کریم با عنوان غزه، آیه مقاومت، با حضور جمعی از طلاب در محکومیت جنایت رژیم جعلی اسرائیل در بمباران غیرنظامیان و مردم بی‌دفاع غزه و همدردی با مردم مظلوم فلسطین در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) برگزار شد.

عالیه سادات امینی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و فرماندهان حماس و نیروهای مقاومت فلسطین، پیرامون جنایات بی‌رحمانه علیه کودکان و زنان مظلوم غزه، اظهار داشت: یهودیان با ادعای واهی برتری قوم خود نسبت به دیگران، مرتکب جنایات وحشیانه و غیر انسانی شده‌اند و لذا امروز شاهدیم خشم و فریاد انسانیت در سراسر دنیا علیه ظلم و استکبار ظالمانه رژیم صهیونیستی بلند شده است.

دبیر کانون نور الثقلین ریحانة الرسول(س) ساوه، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: بر اساس وعده‌های الهی این جنایات و خون‌های پاک کودکان مظلوم غزه که به ناحق ریخته شده، موجب تسریع در نابودی این رژیم غاصب خواهد شد.

وی یادآور شد: ما طلاب و سربازان امام زمان (عج) موظفیم در این زمینه با حفظ آمادگی و تقویت علمی و معنوی و بصیرتی خود، با جهاد تبیین و روایت‌گری حقایق در این راستا گامی هرچند کوچک برداریم و موجب رضایت قلبی امام عصر(عج) باشیم.

در پایان با قرائت جمعی سوره نصر، تلاوت ترتیل سوره حشر و زمزمه شعر شهدایی و ختم صلوات این محفل قرآنی به اتمام رسید.

امروز شاهد فریاد انسانیت علیه جنایاتت رژیم صهیونیستی هستیم

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha