سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چالوس گفت: طلاب باید جایگاه خود را بدانند، آن‌ها مرزبان دین و عقیده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام علی اسفندیاری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چالوس، روز گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس، بیان کرد: ارزش کار در حوزه چیزی فراتر از فضای ذهنی شما است و حتی ممکن است شما در این عرصه، مورد بی مهری واقع شوید، اما باید بدانید کار بسیار مهمی را به عهده دارید.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چالوس در ادامه افزود: امروز باید عصاره جهاد تبیین، در جامعه نشر پیدا کند و در این رابطه باید از تکنولوژی نوین استفاده کنید، امروز طلبه باید تحلیل خود از وضعیت جامعه را بروزرسانی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز سواد رسانه باید یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه طلاب باشد، همانطور که در استان خود نیز شاهد آن هستیم، خانواده و در راس آن مادر به عنوان رکن اصلی آن، موضوع مورد توجه دشمن بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق انجام داده است؛ امروز متاسفانه فروپاشی خانواده ها و آمار بالای طلاق کاملا مشهود است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری چالوس در ادامه با اشاره به موضوع جنگ شناختی دشمن بیان کرد: در این جنگ انسان احساس می‌کند زیر پایش خالی شده ولی علت آن‌را نمی‌داند، راه حل این معضل جهاد تبیین است، ما باید جوانان و حتی شهدای نخبه‌ی دفاع مقدس مانند شهید زین الدین را به دیگران بشناسانیم، اگرنه دشمن علی کریمی‌ها را بزرگ می‌کند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: امروز باید طلاب، جایگاه خود را بدانند، چراکه مرزبان دین و عقیده هستند و از طرفی باید از حالت تدافعی خارج شده و در مقابل مبانی غرب، حالت تهاجمی به خود بگیرند.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha