دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: انتظار داریم دادگستری با رویکرد مردمداری در دفاع از حقوق عامه مردم در حوزه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، زیر ساختی ورود مؤثر داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی صبح امروز در دیدار مدیرکل استاندارد استان بوشهر اظهار کرد: استاندارد و کیفیت بخشی همه مجموعه های تولیدی و خدماتی خصوصی و دولتی را در بر می گیرد.

امام جمعه جم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مدیرکل استاندارد و مدیر شهرستان جم افزود: ضروری است مجموعه استاندارد این شهرستان تقویت شود.

دیدار رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان جم با امام جمعه

رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان جم صبح امروز با امام جمعه این شهر دیدار و به بیان گزارشی از وضعیت حوزه قضایی شهرستان پرداختند.

حجت الاسلام محمدی ضمن تبریک انتصاب رئیس و دادستان اظهار کرد: انتظار داریم دادگستری با رویکرد مردمداری در دفاع از حقوق عامه مردم در حوزه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، زیر ساختی ورود مؤثر داشته باشند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد : از دادستان جدید انتظار داریم در مبحث امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمران به معروف با برنامه ریزی و با حفظ مردمی محور بودن این مهم نقش آفرینی جدی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha