یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای، ۱۳ آبان را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه استکبار جهانی دانستند و از مردم برای حضور با شکوه در این راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، روز جمعه در بیانیه مشترکی با اشاره به وقایع اخیر در منطقه عموم مردم را برای حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

روز ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و یادآور شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است. این روز بزرگ که به تعبیر حضرت امام راحل، انقلاب دوم نامیده شد، معادلات سیاسی دنیا را دچار دگرگونی کرد ‌و الهام‌بخش ملت‌های مظلوم و آزاده در برابر ظلم و ستم چپاول‌گران و قدرت‌های زورگو شد.

دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب برخاسته از عزم و اراده آنان، بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ توطئه‌ها و دسیسه‌های سال‌های آغازین انقلاب، اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سیاسی و بدعهدی و پیمان‌شکنی در معاهدات بین‌المللی، تنها گوشه‌ای از این دشمنی‌هاست که هنوز هم ادامه دارد.

لذا ملت ایران با حفظ روحیه استکبارستیزی خود و با بهره‌مندی از مولفه‌های بصیرت، خودباوری، عزت‌مداری، اتحاد ملی و زمان‌شناسی، همچنان در برابر توطئه‌های نظام سلطه جهانی، ایستادگی و مقاومت کرده و با سرلوحه قرار دادن تجربه‌های گران‌سنگ چهار دهه گذشته، با صلابت و استواری به سوی قله رفیع پیشرفت و تعالی طی طریق می‌نماید.

اینجانبان با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به روح بلند همه شهدای انقلاب بویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو، مردم غیور و شهیدپرور آذربایجان شرقی را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز تاریخی و اعلام انزجار از توطئه‌های شیطان بزرگ آمریکا و ابراز نفرت از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار ظالمانه مردم مظلوم غزه، دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha