چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با خواهران طلبه منطقه محروم اندیکا

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه فاطمة المعصومه (س) شهرستان اندیکا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام طاهر و تعدادی از معاونین حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن بازدید از مدرسه علمیه فاطمة المعصومه (س) اندیکا با امام جمعه و طلاب، اساتید و کادر این مدرسه دیدار کردند.

در این دیدار، مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران خوزستان به صورت میدانی با مشکلات و دشواری های تحصیل و فعالیت در این منطقه محروم آشنا و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری کردند.

حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان به مقاومت و پیروزی مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: هدف از این دیدار، شنیدن مشکلات، انتقادات و پیشنهادات طلاب برای بهتر شدن زمینه تحصیل و تهذیب خواهران در این منطقه محروم است.

وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمة المعصومه (س) اندیکا، مدیر و معاونین این مدرسه بیان کرد: روزی را شاهد خواهیم بود که این مدرسه علمیه از لحاظ اساتید خودکفا باشد و نیازی به اساتید سایر مدارس نداشته باشد و این امر با تلاش و مجاهدت علمی طلاب میسر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان افزود: برگزاری دوره های آموزشی از وظایف مدیریت استان و مدرسه علمیه است ولی اگر به هر دلیلی برگزاری این دوره ها میسر نشد، طلاب می بایست به صورت خودجوش و باذوق به دنبال تحصیل علوم و مهارتهای مورد علاقه خود بروند.

در این دیدار طلاب مدرسه علمیه فاطمة المعصومه (س) اندیکا به مواردی از قبیل کمبود استاد و غیربومی بودن اساتید اشاره و درخواست داشت که کارگاه های شیوه مقاله نویسی، تبلیغ و مداحی برای طلاب برگزار شود.

در بخش دیگری از این دیدار، مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان پای صحبت های اساتید و کادر اجرایی مدرسه نشستند.

لازم به ذکر است نشست با امام جمعه اندیکا و بازدید از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه خواهران اندیکا نیز از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha