شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدحقی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: با وجود غم و اندوه بسیار ما بابت فجایع رخ داده در غزه، واقعیت آن است که خون شهدای مظلوم فلسطینی، باعث بیداری هر چه بیشتر وجدان های بشری در اقصی نقاط عالم شده است.

حجت الاسلام سید روح الله سیدحقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: کمتر سابقه داشته که در داخل کشورهای اروپایی و آمریکا جمعیت های گسترده ای در حمایت از مظلومان فلسطینی تجمع کرده و سیاستمداران خود را تحت فشار قرار دهند که از حقوق اولیه انسانی مردم غزه دفاع کنند.

وی افزود: البته نظام سلطه به رهبری آمریکای جنایتکار نشان داده که در حمایت از اسرائیل غاصب بسیار جدی است اما با این حال مستکبران دنیا باید بدانند که وجدان های آگاه و بیدار، ظالم و مظلوم را از هم تشخیص داده و بر اساس فطرت خویش، مدافع مظلومان از جمله فلسطینی ها و اهالی غزه هستند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در هفته های اخیر پس از طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی شاهد آن هستیم عجز صهیونیست‌ها در برابر روحیه شهادت طلبانه فلسطینی هاست و غزه قهرمان در این میان به مصداق بارز ایثار و مقاومت در دنیای اسلام تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین بیان داشت: واقعیت آن است که مردم بی پناه و مظلوم فلسطین، برای حفظ آب و خاک خود، دفع ظلم و ستم، حفظ خانواده و مردم کشور در برابر دشمن متجاوز و غاصب و در راستای از بین بردن دشمنان اسلام می‌جنگند و لذا مقاومت در برابر دشمن و شهادت طلبی برایشان بالاترین افتخار است.

وی گفت: از سوی دیگر باید توجه داشت که مجموع اقدامات جریان مقاومت اسلامی فلسطین دفاع مشروع در برابر جنایات و آپارتاید رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. بر همین اساس بر سایر مسلمانان و انسان های آزاده دنیا واجب است که همه در صف جهاد واحد قرار گرفته و به آنانی که جان خود را برای حفظ اسلام به خطر می‌اندازند، کمک کرده و هم افزایی داشته باشند.

حجت الاسلام سیدحقی افزود: بی شک امروز فلسطین و به صورت خاص غزه به صف اول جنگ با نظام سلطه تبدیل شده و ما باید به هر طریقی که می توانیم به تقویت و حفظ انسجام خط مقاومت در برابر سلطه گران و اشغالگران صهیونیست کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha