دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصویب مصوبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در راستای حمایت از اشتغال بانوان در خانه را خواستار شد و گفت: کارگروهی با حضور مسئولان مربوطه به منظور حمایت‌های همه جانبه و تسهیل‌گری از مشاغل خانگی بانوان باید تشکیل گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان امشب به ریاست نماینده ولی فقیه در کاشان با دستور کار پایداری خانواده و زیست عفیفانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این جلسه بر لزوم ارائه راهکارهای لازم در عرصه پایداری خانواده و زیست عفیفانه تأکید کرد و اظهار داشت: مسئولان با ایجاد جذابیت و حمایت‌های لازم، بانوان را به سمت اشتغال در زمینه صنایع دستی و خانگی بیش از پیش ترغیب نمایند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: توسعه مشاغل خانگی برای بانوان علاوه بر اشتغال و همسر داری، در زمینه تربیت فرزندان در خانه نقش محوری نیز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصویب مصوبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در راستای حمایت از اشتغال بانوان در خانه را خواستار شد و گفت: کارگروهی با حضور مسئولان مربوطه به منظور حمایت‌های همه جانبه و تسهیل‌گری از مشاغل خانگی بانوان باید تشکیل گردد.

امام جمعه کاشان ضمن قدردانی از زحمات تفویضی مسئول سابق ستاد اقامه نماز کاشان و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام تواضعی سرپرست جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که با انتصاب حجت الاسلام تواضعی ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان به صورت مستقل زیر نظر تهران فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

حسن اربابی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان نیز از اشتغال بالغ بر ۱۲ هزار نفر از بانوان در واحدهای صنعتی این شهرستان خبرداد و یادآور شد: مشکلات اقتصادی باعث گرایش بانوان جهت اشتغال در واحدهای صنعتی شده است که ممکن است به مرور زمان آسیب‌هایی را در به وجود بیاورد که توجه به فرهنگ سازی در این زمینه از ضروریت‌هاست.

گفتنی است در این جلسه فرماندار ویژه کاشان، سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان و سایر اعضای این شورا به صورت جداگانه ضمن ارائه نقطه نظرات، گزارش عملکرد دستگاه خود را در خصوص پایداری خانواده و زیست عفیفانه را ارائه کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha