سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشرهاجر

حوزه/مدیرمحتوایی نشر هاجر از رونمایی آثار جدید این انتشارات در هفته کتاب خبر داد.

مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی نشر هاجر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۶ عنوان کتاب رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: خواندن کتاب فعالیتی با ارزش است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند.

کرامتی ادامه داد: قرارداد زندگی مشترک، زمانِ آزادی، وحی و الهام از منظر فارابی و ملاصدرا، دیه و بیت المال، ازدواج تحمیلی، داداش اسماعیل، باورهای روشن، کودک باحیای من، محبوبه محجوبه، قدم های نامتناهی، جانشین خدا، خودنمایی و خودآرایی، نقاشی زنان از ولایت، پولِ خاکستری، حکمت متشابهات، فطرت و مهدویت، قصه مهتاب، واکاوی هیپنوتیزم، چشم بند، بلوغ دوم، دیپلماسی قلوب، شرح صدر انبیاء، طعم تلخ مداد، شما هم شهرساز باش، همسران همساز و زن در قرآن (۴ جلد) کتاب‌هایی هستند که در انتشارات هاجر چاپ و رونمایی شدند.

وی افزود: این کتاب‌ها حاصل تلاش طلاب و اساتید گران قدر در وادی تحقیق و پژوهش است که با همکاری نشر هاجر آماده و چاپ شده اند.
امید است کتاب های تازه منتشرشده به زودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق سایت (به صورت غیرحضوری) و فروشگاه (به صورت حضوری) قرار گیرد.

https://hajarpub.ir/

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha