جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دکتر انسیه خزعلی

حوزه/ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم نسبت به امور زنان و خانواده توجه ویژه‌ای دارد و اقدامات این حوزه را در اولویت خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انسیه خزعلی در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) بیان کرد: همه ما حضرت زینب(س) را نمونه بزرگ جهاد تبیین، خردورزی، صبوری و دوراندیشی می‌دانیم.

وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام در زمان خویش بهترین استفاده را در خطابات بردند و توانستند اتفاقات و واقعیات کربلا را برای مردم تبیین کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: از رفتار، منش و صحبت‌های زنانی بزرگی چون حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) که از اهل‌بیت(ع) به یادگار مانده می توان در ابعاد مختلف زندگی‌مان استفاده کرده و آن‌ها را الگو قرار دهیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نسبت به امور زنان و خانواده توجه ویژه‌ای دارد و اقدامات این حوزه را در اولویت خود قرار داده است.

خزعلی در پایان گفت: در دولت مردمی باتوجه به اهمیت مسئله زنان و خانواده اقدامات جدید برای حمایت از زنان و خانواده رقم خورده است که مثال زدنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha