یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اکنون گستره بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و بسیج جهانی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی امروز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هفته اول آذرماه مزین به نام مبارک بسیج و صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین جهت صیانت از اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی و تحجرگرایی بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون گستره دامنه بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و بسیج جهانی شکل گرفته است و به تأسی از فرهنگ بسیج ملتهای جهان بیدار شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به تحولات اخیر در فلسطین وغزه وجنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس با بحران‌های عمیق سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو است و نشانه‌های افول و اضمحلال خود را روشن‌تر از گذشته می‌بیند و از طرفی نیز با کاهش بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت مواجه شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین به بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص بسیج تصریح کرد: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها است در رابطه با تامین امنیت برای جهان بشریت اگر روحیه بسیج و بسیجی حاکم بر جوامع باشد این خود امنیت آور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه تأکید کردند که تا زمانی که این کشور و ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروها و انگیزه بسیج و هم چنین به ساماندهی و ایمان و عشق هم نیازمند است اگر این روحیه و تشکل و احساس نباشد باید منتظر حوادث تلخ در جوامع بشری باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به بخشی از بیانیه مدیریت حوزه های علمیه کشور درباره جایگاه بسیج عنوان کرد: بسیج میعادگاه تربیت یافتگان اندیشه ناب اسلامی برای دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیل به آرمان های بلند امام راحل است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است؛ امروز با روحیه بسیجی اقتدار نظام به نقطه ای رسیده که دشمن جرأت تعرض به کشور را نداشته و نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی اعتماد عموم مردم به نهادی چون بسیج، عملکرد جهادی آن بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز بسیجیان توانسته‌اند در تمام عرصه‌های نظامی، علمی و سازندگی حضوری فعال و تأثیرگذار در کشور داشته باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: بسیجیان ما امروز توانسته‌اند علاوه بر عرصه علمی، سیاسی و فرهنگی در عرصه سازندگی نیز نقش مهمی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی اظهار کرد: با حضور نیروهای بسیجی در کنار دیگر نیروها در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی‌های متعددی در عملیات‌های مختلف نصیب کشور شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: امروز بسیج در کشور به عنوان جمعیت مدافع انقلاب و اسلام بوده و هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان به این خاک مقدس، با جواب قاطعی از سوی بسیجیان با بصیرت مواجه خواهد شد.

در پایان این مراسم از طلاب بسیجی فعال در عرصه ورزش تجلیل شد .

گستره بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha