دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آشتیان

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و برنامه ریزی برای استفاده هرچه بهتر از این ایام، جلسه ای با حضور مسئولان فرهنگی در دارالقرآن مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و برنامه ریزی هر چه بهتر این ایام در آشتیان پیش از ظهر امروز جلسه ای با حضور حجت‌الاسلام یعقوبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و خانم اسحاقی مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی (ره) به همراه جمعی از مبلغین در دارالقرآن این مدرسه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام یعقوبی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: برکات زیادی از این انقلاب نصیب مردم کشور ایران شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به ایام فاطمیه نزدیک می شویم، مجمع بانوان فعال فرهنگی شهرستان در عرصه روضه‌خوانی و جلسات خانگی باید با انسجام بیشتری وارد شود و این مناسبتها را رونق زیادتری ببخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان تصریح کرد: خیمه سوگواری و عزای شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را با اخلاص برپا کنیم. خدمات و کارهای خوب دولت و خودتان را به گوش مردم برسانید و فعالیت های خوب نیروهای انقلابی را تبیین کنید.

وی ادامه داد: مبلغان آنگونه که حضرت زینب سلام الله علیها وارد میدان تبلیغ و ابلاغ رسالت کربلا شدند به جلسات فاطمیه نگاه کنند.

برنامه ریزی ایام فاطمیه در شهرستان آشتیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha