سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بسیج

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: بسیجیان همواره در جایی که نیاز به فداکاری و عمل باشد، صف اول هستند و مدیران و فرماندهان پایگاه ها نیز باید این گونه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در همایش «بسیج خدمتگزار مردم» در سالن همایش جهاد کشاورزی استان که به همت پایگاه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر(ع) ادارات استان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان با اخلاص و خدمت جهادی در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف ایران اسلامی رسالت خود را انجام می دهند.

وی با قدردانی از مجاهدت مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان بیان کرد: ما در لرستان سرداران شهیدی داریم که با خدا معامله کردند و به جایگاهی والا رسیدند و اکنون افتخار دین و ایران اسلامی هستند و نامشان برای ما عزت آفرین است و پرچم ما با نام آن ها برافراشته می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره با اینکه ما باید در فکر و رفتار بسیجی عمل کنیم، اظهار کرد: دشمن شناسی و موقعیت شناسی از ویژگی های بارز بسیجیان است و بسیجی با شناخت نقاط ضعف و قوت دشمن می داند در هر مرحله چگونه با او برخورد کند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در جایی که نیاز به فداکاری و عمل باشد، صف اول هستند و مدیران و فرماندهان پایگاه ها نیز باید این گونه عمل کنند.

در پایان این همایش از مدیران و کارمندان بسیجی فعال در ادارات استان تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha