دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نعمتی

حوزه/ حجت الاسلام نعمتی همچنین بر ضرورت فعال سازی کانون های علمی طلاب تأکید کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ کانون علمی و ۱۰ گروه علمی در استان فعال است.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و با اشاره به اهم موضوعات اظهار داشت: تشریح فعالیت های پژوهش سرای علوم اسلامی- انسانی حوزه علمیه استان و برگزاری کرسی های علمی ترویجی و آزاداندیشی در حوزه علمیه و دانشگاه های استان از مهمترین مسائل این جلسه است.

وی ادامه داد: تبیین و توضیح امور و برنامه های پژوهشی در دست اقدام و بررسی پژوهش درسی، تحقیق پایانی و کانون های علمی طلاب، بحث و بررسی وضعیت پژوهشی طلاب و اساتید از از دیگر محورهای جلسه است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه طلاب گفت: در این کارگاه ها علاوه بر ایجاد انگیزه، طلاب با روش تحقیق و مطالعه آشنا می شوند. همچنین روش های تندخوانی و نوشتن یک مقاله استاندارد، مسئله شناسی و بایستگی ها و اخلاق پژوهش تبیین می شود.

حجت الاسلام نعمتی همچنین بر ضرورت فعال سازی کانون های علمی طلاب تأکید کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ کانون علمی و ۱۰ گروه علمی در استان فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha