شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست صمیمی امام جمعه اهواز با جمعی از معتمدین و موثرین خیریه انصار الحجه(عج) منطقه منبع آب

امام جمعه اهواز گفت: در زیارت جامعه کبیره آمده است که «اَنْتُمُ الصِّراطُ الاَقْوَمُ»، اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) ، مسیر مستحکم هستند. اولین حامی امامت، حضرت فاطمه زهرا(س) است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست صمیمی جمعی از معتمدین و موثرین خیریه انصار الحجه(عج) منطقه منبع آب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در مسجد انقلاب مهدی(عج) برگزار شد.

در این نشست، ابتدا گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خیریه انصار الحجه(عج) منطقه منبع آب اهواز ارائه شد و در بخش های مختلف آن، تعدادی از حاضرین به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد هم گفت: من و شما باید به سراغ امام زمان(عج) برویم و از او درخواست بدهیم که حکومت اسلامی تشکیل بدهند. یکی از دغدغه های امام زمام(عج)، اطاعت پذیری است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سه ضلع مهم «معرفت، محبت و اطاعت»، خاطرنشان کرد: خداوند متعال تمام شاخصه هایی که یک پیامبر باید داشته باشد در اختیار امام قرار داده است. وقتی انسان نسبت به امام معرفت پیدا کرد برای او از اکسیژن هم بالاتر است.

وی با اشاره به آیه قرآنی «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ‌»، بیان کرد: در زیارت جامعه کبیره آمده است که «اَنْتُمُ الصِّراطُ الاَقْوَمُ»، اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) این مسیر مستحکم و تنها پل هستند. اولین حامی پل و امامت حضرت فاطمه زهرا(س) است‌.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در دنیا آمده ایم که نعمت هایی که خداوند متعال داده در مسیر اطاعت پروردگار بکار بگیریم، ادامه داد: در روایت داریم‌ اگر انسان گرهی از یک مومن را بگشاید ثواب یک حج را دارد.

امام جمعه اهواز با قدردانی از فعالیت های خیریه انصار الحجه (عج) در منطقه منبع آب اهواز، پیرامون فعالیت در مساجد عنوان کرد: وقتی جاذبه ای در مسجد وجود داشته باشد زمینه آموزش عرصه های مختلف فراهم ‌می شود و در کنار آن کارهای متنوعی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha