دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی

حوزه/ مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج و خانواده‌های پاسدار در استان بوشهر با هدف تجلیل از برترین‌های قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج و خانواده‌های پاسدار در استان بوشهر امروز با هدف تجلیل از برترین‌های قرآنی این دوره از مسابقات در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم اختتامیه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انس با قرآن سبب بهره‌مندی فرد از یک زندگی سعادتمندانه می‌شود.

علی غضنفری در ادامه با بیان اینکه شایسته است قرآن کریم را الگو و سرمشق زندگی قرار دهیم افزود: نسخه‌ نجات دهنده بشر قرآن است.

وی با اشاره به ورود بسیاری از علمای جهان به دین اسلام تصریح کرد: معجزات و پیش‌بینی‌های شگفت آور قرآن کریم سبب شده است تا بسیاری از علما در جهان مسلمان شوند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه ۶۱ نفر در جشنواره سراسری شجره طوبی از استان شرکت کردند اذعان کرد: از مجموعه آثار ارسال شده ۲۶ اثر از استان بوشهر در این جشنواره پذیرفته شد که یکی از اثرهای این استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره شجره طوبی شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تحولی که در این دوره از مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر رخ داد بیان کرد: علاوه بر بسیج استفاده از تمامی اقشار و ظرفیت‌های قرآنی استان از مهمترین تحولات این دوره از مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال هشت هزار و ۸۴۸ نفر از استان بوشهر در این دوره از مسابقات قرآنی بسیج شرکت کردند گفت: دقیقاً در زمانی که دشمنان دین خدا در راستای کمرنگ نمودن دین اسلام و قرآن کریم تلاش‌های متعددی می‌کردند مردم ولایت مدار و بصیر استان بوشهر به طور بی سابقه‌ای در این دوره از مسابقات قرآنی بسیج شرکت کردند.

موسوی، استان بوشهر را استانی قرآنی دانست و افزود: استان بوشهر به دلیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان در حوزه قرآن کریم در کشور به عنوان استان قرآنی شناخته می‌شود.

در پایان این مراسم از برگزارکنندگان و برترین‌های مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha