دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرمانداربوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر گفت: دانشجویان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند، جمعیت متخصص و تحصیلکرده که آینده اداره این کشور بزرگ بر دوش آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر عصر امروز در جمع دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر، با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، با تأکید بر نقش پررنگ دانشجویان در پیشرفت‌های علمی کشور، اظهار داشت: بدون شک، نقش بی‌بدیل دانشجویان به‌عنوان عناصر اصلی جامعه دانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و حضور آگاهانه و پررنگ دانشجویان در تمامی صحنه‌ها به‌ویژه کسب موفقیت‌های بی‌شمار در مجامع ملی و بین المللی، همواره در حفظ و کیان ارزش‌های کشور موثر بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشجویان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند، جمعیت متخصص و تحصیلکرده که آینده اداره این کشور بزرگ بر دوش آنان است.

رحیمی افزود: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های بسیار مناسبی هستند که می‌توانند با ارائه راهکارهای سازنده، در حل بخش قابل توجهی از کاستی‌ها، مسائل و مشکلات جامعه به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.

در پایان این نشست چند تن از دانشجویان مشکلات دانشگاه و خوابگاهی خود را بیان کردند و فرماندار هم قول پیگیری داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha