یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کاهش فاصله ها و اعتمادسازی بین مردم و مسئولان سرلوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

حوزه / امام جمعه شهرستان گچساران، از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه بالا در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران آن اداره یا سازمان دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه شهر گچساران امروز در چهارمین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها رکن اساسی و قلب تپنده تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند.

حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه ارزش، عظمت و جایگاه مهم و سرنوشت ساز روابط عمومی‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: در دهکده جهانی امروز نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات، نهادها و جامعه غافل بود، چرا که آنها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند، توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادهای مربوط به خود ایفا کنند.

وی با تأکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، گفت: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود، به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان ها، نهادها و ادارات داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی در جامعه ایجاد و موفقیت‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان گچساران، از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی نام برد و یادآور شد: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه بالا در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران آن اداره یا سازمان دارند.

روابط عمومی هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی است

وی آموزش و پرورش را دستگاه انسان ساز و سرنوشت‌ساز در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های پیش روی یک کشور دانست و گفت: این مجموعه را باید در کادرسازی، تربیت و پرورش نیروهای متعهد، متخصص، دلسوز، کارآمد و وفادار به نظام و انقلاب کمک کرد.

امام جمعه گچساران بهترین و اثرگذارترین خبر را شفاف‌ترین، صحیح‌ترین و به موقع‌ترین خبر خواند و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید به عنوان بازوان رسانه، اخبار را به صورت جامع، صحیح، دقیق و بدون هرگونه سوگیری و نیت تخریب در جامعه منعکس کنند.

حجت الاسلام هاشمی منش، جهاد تبیین را بنا به تأکید مقام معظم رهبری وظیفه‌ای فوری، قطعی و لازم عنوان کرد و گفت: تبیین دستاوردها، خدمات، ارزش‌ها، آرمان‌ها، باورهای انقلاب و نظام برای افکار عمومی جامعه موجب بیمه شدن کشور و نظام در برابر تمامی خطرات داخلی و خارجی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید اولین، جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایتگر تمامی رویدادهای اداره مربوطه در شهرستان‌ها و مناطق خود باشند، در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت و منفعلانه خواهد شد.

روابط عمومی هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی است

وی همچنین روابط عمومی‌ها را تسهیل گر امور برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و یادآور شد: آنها به عنوان وکیل مدافعان آموزش و پرورش، باید پیشتازانه، پیشگیرانه و در دفاع برابر تمامی هجمه‌ها برون و درون سازمانی ایستاده و با اطلاع‌رسانی هنرمندانه و به موقع خودشان، برای مردم جاذبه ایجاد کنند.

در عصر ارتباطات امروز به روابط عمومی قوی، تیزبین و همیشه در صحنه نیازمندیم

حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات امروز به روابط عمومی قوی، تیزبین و همیشه در صحنه نیازمندیم، اظهار کرد: کاستن فاصله‌ها و اعتمادسازی بین مردم و مسئولان، انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای حل آنها باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

روابط عمومی هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی است

وی با اشاره به راه انداختن جنگ ترکیبی شناختی دشمن علیه ایران اسلامی، مسأله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را یکی از ضروریات جامعه دانست و یادآور شد: باید تمامی دستاوردها، خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه تعلیم و تربیت به‌خوبی برای افکار عمومی جامعه تبیین شود و دشمن را برای ایجاد فاصله انداختن بین مردم با بدنه نظام، انقلاب و مسئولان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha