شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان وحدت و همسویی حوزه علمیه خراسان و حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان را در راستای هدف واحد یعنی رشد و تعالی کشور و تحقق آرمان های نظام اسلامی مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان امروز ضمن بازدید از حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: حضور در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برنامه ای است که به واسطه علاقه مندی حاضران ماندگاری و اثرگذاری ویژه ای دارد.

وی به ظرفیت بالای حوزه کهن خراسان اشاره کرد و ضمن اشاره به جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد در رتبه های بالای کشور، همسویی و تعاملات این دو مجموعه را در کنار توانمندی های سایر مراکز، عظیم و اثرگذار توصیف و عنوان کرد: رکن علمی و پیشرفت می تواند از سوی دانشگاه ها و رکن انگیزه بخشی و معنویت بخشی همسوی با مباحث علمی، از سوی حوزه علمیه به طور جد پیگیری شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان وحدت و همسویی این دو نهاد را در راستای هدف واحد یعنی رشد و تعالی کشور و تحقق آرمان های نظام اسلامی مهم و خطیر عنوان کرد و فعال شدن این دو و بهره مندی از ظرفیت های مجموعه ها را از طریق حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اثرگذار دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط ورود به عرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی، مهارتی و ... و بهره مندی هر مجموعه از ظرفیت های فی ما بین را در راستای همان وحدت هدفی با برنامه ریزی لازم، ضروری برشمرد و از ظرفیت مراکز و مدارس تخصصی حوزه علمیه خراسان گفت که می توانند با دانشکده های مختلف دانشگاه ها همکاری و تعامل موثری نمایند.

وی بر تعاملات بیش از پیش دو نهاد علمی تأکید کرد و برای همکاری های مختلف حوزه علمیه خراسان با حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد و سایر دانشگاه ها اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha