دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1125281
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) فقط مختص به روز زن و ایام فاطمیه نیست، گفت: باید با بهره‌گیری از رسانه‌های دیداری و شنیداری، فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردمی در مرقد مطهر شهدای گمنام بندر ریگ، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: امروزه هدف دشمنان الگوسازی نامناسب برای زنان جامعه است و بایستی با استفاده از ابزار روز، حضرت فاطمه (س) را که برترین الگوی زن مسلمان است، به جامعه معرفی نماییم.

وی با اشاره به اینکه معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) فقط مختص به روز زن و ایام فاطمیه نیست، تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از رسانه‌های دیداری و شنیداری، فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج نماییم.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی در زندگی اجتماعی از خود نشان دادند، گفت: ایشان تا پای جان از امام زمان خود دفاع نمودند، ظلم ستیزی و دفاع از حق کردند، در برابر خداوند و عبادت مقام خضوع داشتند و دارای مقام والای علمی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha