چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1125328
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی-رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در بازدید از موسسه پژوهش‏های برنامه‏ ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی بر استفاده از تجربیات نخبگان در پژوهش و اجرای امنیت غذایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، در بازدید از موسسه پژوهش‏های برنامه‏ ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی که یکی از موسسات پژوهشی  وزارت جهادکشاورزی است، ضمن تسلیت یام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: توجه به نقش علم و پژوهش  در وزارت جهاد  کشاورزی باید پرنگ تر از پیش باشد زیرا دهه آتی رقابت زیادی رخ خواهد داد که مزیت علم، نقطه برتری این رقابت ها و مدیریت بحران های آتی با تکیه بر داده های آماری دقیق ممکن خواهد بود.

وی افزود: توجه به نقش آمار در  تنظیم سند های تحول مخصوصا در حوزه امنیت غذایی بسیار راهبردی است .

نماینده ولی فقیه با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: در حوزه نمایندگی ولی فقیه، توجه به اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اولویت اصلی است، و  موسسه پژوهش‏های برنامه‏ ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی ظرفیت بالایی در راستی آزمایی  این سیاستها  خواهد داشت.

لازم به ذکر است موسسه پژوهش‏های برنامه‏ ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی، یکی از موسسات پژوهشی وابسته به وزارت جهادکشاورزی است که در دهه چهل تاسیس شده است و یکی از بازوهای اصلی تحلیل داده آماری است که در حوزه اقتصاد کشاورزی فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha