شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمله تروریستی

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مورد جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک می گوید: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، دیشب تعدادی از تروریست ها با اقدام ناجوانمردانه به مقر نظامی راسک حمله کردند که متاسفانه در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از مأموران فراجا به شهادت رسیدند و ۸ نفر هم مجروح شدند.

مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان می گوید: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

اسامی شهدا:

۱_ مسلم شجاعیان

۲_ احسان بابایی

۳_ پوریا شیخ

۴_ ابوالفضل شریاری

۵_ محمدحسن براهویی

۶_ علیرضا اکبر مزار

۷_ علی دشت‌پوری

۸_ حسن بابانیا

۹_ احمد خمری

۱۰_ محید فیروزنیا

۱۱_ حمید رضایی امین

با دستور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی جهت بررسی و پیگیری حادثه به شهرستان راسک اعزام شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هم در موقعیت حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است.

به گفته علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مامورانی که در مقر نظامی بودند شجاعانه دفاع کردند و تعدادی از مهاجمان را مجروح و به هلاکت رساندند.

وی بیان کرد: وضعیت شهر راسک هم اینک عادی است و اقدامات لازم در حال انجام است.

راسک از توابع سیستان و بلوچستان در جنوب این استان واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    دشمن بداند که نیروی انتظامی انتقام شهدای خود را از زنان بیحجاب خواهد گرفت.