یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1125469
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
ساوه

حوزه/اجتماع بانوان فاطمی با حضور مدیران، اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه خواهران ساوه، موسسات قرآنی و عموم بانوان نمازگزاراین شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، اجتماع بانوان فاطمی (بانوان عصر ظهور) با حضور مدیران، اساتید، کادر و طلاب مدارس علمیه خواهران، موسسات قرآنی و عموم بانوان نمازگزار شهرستان ساوه با سخنرانی سرکار خانم شوکتی از اساتید حوزه علمیه امروز در مصلی امام علی علیه السلام ساوه برگزار گردید.

خانم شوکتی با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام الگوهای کاملی برای انسان ها در زندگی هستند، گفت: حضرت زهرا(س) تنها بانویی بود که در شأن همسری امیرمؤمنان بود و اگرحضرت علی(ع) نبود برای زهرا(س) هم کفوی نبود. احادیثی که درباره مقام و فضیلت حضرت زهرا آمده همه نشانگر آن است که این بانو فضائل و مقام معنوی و علمی بسیار بالایی داشتند.

مدرس مدارس علمیه ساوه تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها غیرت دینی را در سه مورد نشان دادند: دفاع از اصلِ دین، دفاع از ارزش های دینی و دفاع از ولی خدا که با اقامه نماز.

شوکتی اضافه کرد: امروز در دفاع از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وظایفی بر عهده ماست تا با حفظ حجاب، دارا بودن صفت کمالی عفاف، تربیت نسل توحیدی و ولایی و توبه و انابه از گناهان جهت حفظ تقوی و کسب رضایت خدا و رسول خدا صلی الله علیه و آله و ابراز بندگی خدا ارزش های دینی را پاس بداریم .

در پایان مراسم کربلایی علی خلیلی به مداحی و روضه خوانی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha