دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: زمانی که اسرائیلی‌ها می‌بینند جهان اسلام در مقابل این همه نسل کشی هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند بی‌شک تجاوزات خود را گسترش می‌دهند که این وضعیت مایه شرمساری جهان اسلام محسوب می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت سنندج ضمن محکوم کردن نسل کشی مردم غزه توسط رژیم جعلی صهیونیستی در سخنانی اظهار داشت: امروز روز امتحان جهان اسلام در برابر ظلم و ستم دشمنان است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: بیش از ۷۹ کشور اسلامی و عربی در جهان داریم که متاسفانه در برابر جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین و غزه تنها نقش یک تماشاگر را دارند و تاکنون هیچ عکس العملی از آنها دیده نشده است.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه مبارزه یکی از اصول و دستورات اکید دین مبین اسلام می‌باشد، بیان داشت: اسلام در بحث مبارزه با ظلم و ستم دستورات فراوانی دارد و همواره مسلمین را به مبارزه علیه ظلم و ستم و عوامل فتنه تشویق و ترغیب می‌کند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: زمانی که اسرائیلی‌ها می‌بینند جهان اسلام در مقابل این همه نسل کشی هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند بی‌شک تجاوزات خود را گسترش می‌دهند که این وضعیت مایه شرمساری جهان اسلام محسوب می‌گردد.

وی در پایان گفت: جای تاسف دارد که بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در مقابل عده‌ای قلیل این گونه در جبهه ضعف قرار گرفته‌اند، مسلمین امروز باید با وحدت خود ریشه ظلم و ستم که همان اسرائیل غاصب و دیگر همپیمانانش است را بخشکانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha