شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وقف

مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان در ادامه دیدار با واقفان ضمن حضور در منزل حاج رمضان نادری از واقفان و خیران نیک اندیش استان خراسان، با او عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، هادی حصاری، مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان در ادامه دیدار با واقفان، ضمن حضور در منزل حاج رمضان نادری، از واقفان و خیران نیک اندیش استان خراسان، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حصاری در این عیادت ضمن تفقد و دلجویی از ایشان، در جریان دقیق پیگیری روند درمان قرار گرفت و از همت و عزم جدی مدیریت موقوفات در راستای به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های درمانی به منظور تسریع در روند درمان و بهبود سلامتی ایشان یاد کرد.

مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان در همین راستا عنوان کرد: به منظور بهبود سلامتی حاج رمضان نادری، واقف خیر اندیش طی هماهنگی با پزشک متخصص ، وضعیت سلامت، پرونده پزشکی و روند معالجه مورد بررسی قرار گرفت و تجویز لازم نیز صورت پذیرفت .

وی ادامه داد: روند درمان وی را پیگیری خواهیم نمود و به جهت سهولت پرستاری در منزل ایشان نیز، اقداماتی در دستور کار موقوفات حوزه قرار دارد.

حاج رمضان نادری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان حوزه علمیه خراسان در منزل ایشان و پیگیری روند معالجه و درمان، بر اهتمام به رسیدگی بیشتر به موقوفه تأکید نمود.

شایان ذکر است؛ حاج رمضان نادری از واقفان نیک اندیش حوزه علمیه خراسان می باشند که در طول ماه های اخیر دچار عرضه سکته مغزی شده و در بستر بیماری به سر می برد؛ ایشان در سال ۱۳۹۶ یک قطعه باغ ۸۰۰۰متری را در حاشیه شهر مشهد به حوزه علمیه خراسان واگذار نمود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha