چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دهه بصیرت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای ویژه برنامه های روز بصیرت و میثاق با ولایت با شعار محوری «بازخوانی فتنه های جدید آمریکایی صهونیستی» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست.

مقام معظم رهبری مدظله العالی

نهم دی‌ماه، سالروز خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار است که بار دیگر اراده الهی را در حمایت از اسلام و نظام اسلامی به اثبات رسانید. حرکت خودجوش و بی‌نظیر مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام، آرمان‌های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی دیگر از دشمن‌شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رسانید. فتنه از پیش تعریف شده آمریکایی- صهیونیستی سال ۸۸ که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و با روش انقلاب‌های رنگی صورت گرفت، یکی از طراحی‌های بزرگ دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود بود که با به‌کارگیری عوامل فریب خورده داخلی در صدد مقابله با نظام اسلامی و مقدسات بر آمد و در ماه‌های پس از انتخابات ناآرامی‌هایی را در سطح کشور به وجود آورد که به فضل الهی و با درایت رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی و بصیرت مردم دشمن شناس خنثی و خاموش گردید. ملت و نظام اسلامی با گذر از فتنه های مختلف همراه با پیشرفت‌های خیره کننده در عرصه بین المللی به سمت قله در حال حرکت است و نشانه‌های بلوغ بصیرتی و سیاسی آن را می توان در مواجهه با آتش کور دشمنان و بی توجهی به تبلیغات شبکه های معاند در سالگرد برخی ناآرامیهای سال گذشته مشاهده نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن گرامیداشت چهاردهمین سالگرد روز به یاد ماندنی ۹ دی با شعار محوری «بازخوانی فتنه های جدید آمریکایی صهیونیستی»؛ از عموم مردم شریف و بصیر شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برای حضور دشمن شکن و انقلابی در ویژه برنامه‌های روز بصیرت دعوت به عمل می‌آورد.

۱- همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت (خانواده معظم شهدای استان قم)

زمان : جمعه ۸ دی ماه ساعت ۱۵ مکان: خیابان شهداء، دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حسینیه حضرت امام خمینی قدس سره

۲ - مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی

زمان: جمعه ۸ دی پس از نماز عشاء مکان: حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شبستان حضرت امام خمینی قدس سره

۳- تجمع حماسی روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت

زمان: شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح

مکان: مدرسه مبارکه فیضیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha