شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر بخواهیم مهم‌ترین شاخصه صهیونیست‌ها را بیان کنیم، باید بگوییم این‌ها مرکز و پایتخت فتنه هستند و فتنه‌هایشان را به همه جا صادر می‌کنند، وتمام فتنه‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد زیر سر تفکر صهیونیستی -آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: قزوین جزو استان‌هایی است که در مقابله با فتنه‌ها پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: خدای متعال در آیات ۱۹۱ و ۲۱۷ سوره بقره فرمود «الفتنه اشدّ من القتل» و «الفتنه اکبر من القتل»، یعنی فتنه شدیدتر و بزرگ‌تر از قتل است، ما معنای این آیات را متوجه نمی‌شدیم تا اینکه فتنه ۸۸ در میدان دیده شد، یا آنچه در حلب سوریه دیده شد و یا آنچه دشمنان فتنه‌گر در یمن به راه انداختند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اگر بخواهیم مهم‌ترین شاخصه صهیونیست‌ها را بیان کنیم، باید بگوییم این‌ها مرکز و پایتخت فتنه هستند و فتنه‌هایشان را به همه جا صادر می‌کنند، تمام فتنه‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد زیر سر تفکر صهیونیستی -آمریکایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در فتنه اتفاقاتی مانند ناامنی‌های وحشتناک، ویرانی و خرابی، نابودی اقتصاد و اختلافات مردمی که فتنه بر سر آن‌ها ریخته، دیده می‌شود، همچنین نوامیس مردم به خطر افتاده و قتل هم اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این آگاهی و بیداری که اکنون در مردم ما پیدا شده و یا ۹ دی که آن جمعیت انبوه به صورت خودجوش به میدان آمدند، می‌بینیم که اکنون شرایط متفاوت شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تأکید کرد: سال ۵۴ مدرسه فیضیه در محاصره بود و حتی ساواکی‌ها دانش‌آموزان دبیرستانی را بسیج کرده بودند تا به سوی طلاب سنگ پرتاب کنند، در آن شرایط از تهران گارد شاهنشاهی برای سرکوب طلاب آمده بود، رئیس پلیس قم به طلاب اصرار می‌کرد که از مدرسه بیرون بروید تا برادرکشی نشود اما طلبه‌ها با اینکه عاقبتشان را می‌دانستند، می‌گفتند ما تا آخر ایستاده‌ایم.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: در چنین شرایطی یکی از طلاب آمد و به بقیه طلبه‌ها بشارت داد و گفت یک نفر از دانش‌آموزان پشت پنجره مدرسه دارالشفاء مشت خود را گره کرده و گفته طلبه‌ها مقاومت کنید، ما هم هستیم.

وی تصریح کرد: بنده آن زمان را دیده‌ام، این در حالی است که اکنون می‌شنویم در تجمعی در واشنگتن ۵۰۰ هزار نفر در مقابل فتنه صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند، همچنین در نیویورک، پاریس، لندن و در شرق و غرب عالم جمعیت‌های چند صد هزار نفری علیه صهیونیست‌ها و در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خاسته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: ما این قیام و خیزش را با مظلومیت آن زمان طلاب فیضیه مقایسه می‌کنیم و می‌بینیم فیضیه اکنون به کجاها دسترسی پیدا کرده و خداوند چه قدرتی به فیضیه داده است.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آن زمان که امام (ره) در نجف و سپس در پاریس بودند، چشم‌های این ملت به قدوم امام (ره) بود و باورمان نمی‌شد که ایشان به کشور بازگردند اما الحمدلله امام (ره) آمد، چه زمانی ایشان آمدند؟ آن زمانی که مردم همه به پا خاستند و قیام کردند، آن موقعی که مبارزات زیرزمینی بود و اعلامیه با هزاران مشقت دست به دست می‌شد، آن موقع زمینه‌ای برای آمدن امام (ره) نبود اما وقتی همه قیام کردند ایشان تشریف آوردند.

وی عنوان کرد: ایران قیام کرد امام (ره) آمد، جهان قیام کند چه کسی می‌آید؟ ما بسیار به آینده امیدوار هستیم، هر روز بیشتر از گذشته تزلزل، شکست و عقب‌نشینی صهیونیست‌ها دیده می‌شود، خودشان هم اکنون می‌گویند غیر از عقب‌نشینی از غزه راه دیگری نداریم، همان موقعی هم که این جنگ را شروع کردند تحلیل‌ها این بود که آن‌ها نمی‌توانند جنگ را ادامه دهند، الحمدلله امروز داریم به همان جا می‌رسیم، ان‌شاءالله هر روز خداوند پیروزی‌های بزرگتری را عنایت کند و بساط فتنه‌ها را از ریشه برچیند.

سرمنشأ تمام فتنه‌های دنیا تفکر صهیونیستی -آمریکایی است

نتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha