پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ذ

حوزه/ امام جمعه شهرستان قشم گفت:بصیرت، سپر دفاعی در مقابل بد خواهان انقلاب اسلامی است وامروز تمام سعی و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این است که یکبار دیگر فتنه انگیزی کنند و آشوب و غوغای دشمن این روزها کم رنگ تر کردن حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخابات ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹دی در با حضور دانش آموزان، طلاب و اساتید مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این اجتماع گرامیداشت ۹دی در قشم اظهار کرد: نهم دی ماه ۸۸ مردم به صورت خود جوش در مقابل فتنه ای دیگر که از سوی فرصت طلبان طراح شده بود ایستادند و برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و فارغ از هر گونه تفکر حزبی و سیاسی به ندای رهبر فرزانه خود پاسخ دادند و در حمایت از نظام و رهبری با بصیرت و آگاهی به میدان آمدند و بساط بدخواهان را برچیدند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، با طرح این سوال که چه زمانی بصیریت برای انسانها حاصل می شود، گفت: این مهم زمانی محقق می شود که انسان دشمن شناس خوبی باشد و حرکت و برنامه های دشمن را تشخیص داده و به موقع بر علیه آنها اقدام کند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: پیام حماسه ۹ دی ماه این است که اگر بصیریت در کنار صبر انقلابی و وجود ولایت حاصل شود، اتفاقی که می افتد این است که پیروزی و رفتن به سمت قله و رسیدن به منشا بزرگی که عالم تاب و تمدن نوین اسلامی است محقق خواهد شد.

امام جمعه قشم ادامه داد: امروز تمام سعی و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این است که یکبار دیگر فتنه انگیزی کنند و آشوب و غوغای دشمن این روزها کم رنگ تر کردن حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخابات ضعیف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha