دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فقیه

حوزه/ عضو هیت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: آنچه از اقدامات ددمنشانه دشمنان در عرصه بین الملل می بینیم، واکنش دشمنان به پیشرفت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سومین نشست هم اندیشی طلاب خواهر زبان دان و فعالان عرصه بین الملل حوزه علمیه خراسان امروز به همت مدیریت روابط ملی و بین الملل و دفتر خواهران این حوزه در مرکز مدیریت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، عضو هیت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: آنچه امروز درعرصه بین الملل شاهد آن هستیم و از اقدامات ددمنشانه دشمنان در حوزه های فرهنگی اجتماعی،اقتصادی، ورزش و جبهه مقاومت می بینیم، کنش نیست بلکه واکنش دشمنان به پیشرفت های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این ک حقیقتا آنچه امروز از اقدامات وحشیانه صهیونیست ها، استکبار جهانی در دنیا و در منطقه می بینیم واکنشی است که دشمنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی از خود نشان می دهند، ابراز کرد: با حرکات دشمن در عملیات های صهیونیستی، روز به روز بر شکوه نظام اسلامی و خفت صهیونیست های جنایتکار افزوده می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: حقیقتا دشمنان از عمق وجود خود نسبت به پیشرفت های نظام اسلامی ناراحت است و آنچه امروز نشان می دهند واکنش به این پیشرفت ها، پیروزی ها و اقدامات موفق نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه اسفندیاری با بیان این که یکی از اموری که آمریکائی ها و صهیونیست ها را به جایی رساند که مستاصل شوند، شکست نقشه آنان در غرب آسیاست، خاطر نشان کرد: چه طرح های عادی سازی روابط و چه طرح پی ریزی داعش و همچنین دیگر اهداف خباثت آمیزی که دشمنان طراحی کرده بودند به شکست انجامید.

وی با بیان این که خداوند متعال در قرآن همواره تلاش داشته است تا سکینه و آرامش بر دل مومنین نازل کند، ابراز کرد: از خداوند می خواهیم نصرت خود را برای جبهه مقاومت نازل کند و شهدی مظلوم فلسطین را با شهدای کربلا محشور نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این که قرآن به صراحت در آیات خود به توطئه و جنگ فراگیر استکبار علیه جریان حق اشاره نموده است، تصریح کرد: این جنگ و کارزار هم در نگرش قرآنی منحصر به جنگ سخت نیست بلکه در حوزه های سیاسی، فرهنگی و حتی در ذیل امور فرهنگی از جمله بحث خانواده، نیز مطرح است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه اسفندیاری با بیان این که تلاش های دشمنان در همه این سال ها، معطوف به شکست جریان و فریاد حق است که از حنجره ملت شریف انقلابی و مبارز ایران اسلامی بیرون می آید، ابراز کرد: تجلی این موضوع به دور از شعارزدگی ها، در حوادث چهار دهه گذشته در منطقه و نحوه حضور انقلاب اسلامی شفاف و مبرهن است.

وی ادامه داد: آثار و برکات آزادی خواهی در جبهه مقاومت که امروز تا خیابان های اروپا و آمریکا رو هم در نوردیده، حاصل و ثمره توسعه انقلاب اسلامی و از جمله برکات و نتایج شیرین تحقق این انقلاب و صدور انقلاب به سراسر دنیاست؛ باید پذیرفت که این انقلاب صادر شده و فریاد الهی آزادی خواهان در این انقلاب الهی و همچنین همه کسانی که زجر کشیده و درد کشیده از ظلم های استکبار هستند در جریان این انقلاب شنیده شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی انقلاب اسلامی را بسترساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) دانست و روایات موجود را نیز موید این بسترسازی ظهور عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه اسفندیاری با بیان این که خداوند به هیچ کس در عرصه مهم یاری دین، تائید و ضمانتی نداده است، گفت: ممکن است کسانی در آغاز راه، داوطلبانه یاری گری دین خدا بوده اما در ادامه راه به شکست انجامیده و به جهت آنکه خالصانه در راستای رسیدن به هدف تلاش ننموده اند، از صف حق جدا شده باشند.

وی خطاب به طلاب خواهر زبان دان، با بیان این که در این دوره خطیر، مسئولیتی سنگین بر دوش شما قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم بتوانید در تحقق اهداف مهم تبلیغی خود بدرخشید و نصرت و یاری خداوند مطابق فرازی از دعای افتتاح، توشه راه تبلیغی باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha